RaNGER

patent zgłoszony

System teleskopowy Ranger nie wykorzystuje kabli do przenoszenia napędu z jednego skrzydła na drugie, ale zamiast tego wykorzystuje innowacyjną zamocowaną na ziemi szynę. Ta szyna zębata przenosi ruch za pomocą systemu ukrytych zębatek, które łączą się z boczną zębatką, napędzającą kolejne skrzydło. Prostota systemu zapewnia bardzo łatwy i szybki montaż oraz pozostaje niezawodna i wymaga niewiele zabiegów konserwacyjnych. Szyny zębate są szczotkowane w każdym ruchu za pomocą dwóch szczotek czyszczących zainstalowanych z przodu i z tyłu każdego skrzydła.

Do perfekcyjnego przenoszenia napędu w teleskopowym układzie dwuskrzydłowym lub trójskrzydłowym.

  • Rolka napędowa z zębatką o niskim przełożeniu do systemów 3-skrzydłowych
  • Zespół kół składający się z głównej zębatki napędowej, która, tocząc się po szynie zębatej, generuje obrót zewnętrznej zębatki.
  • Ruch zewnętrznego koła zębatego przenoszony jest na zębatkę zamontowaną na drugim skrzydle bramy.
Instrukcja

ZESTAWY

Komponenty systemu Ranger do bram 2-skrzydłowych

W skład takiego zestawu wchodzą: Rolka napędowa i trzy rolki zwykłe.

Pozwala to na uzbrojenie bramy o świetle wjazdu do 8 metrów. Dla bramy 8-mio metrowej przestrzeń potrzebna na otwarcie to 4,58 metra. Rolki pasują do ramy o rozmiarach od 50×80 mm do 100x120mm

Komponenty systemu Ranger do bram 3-skrzydłowych

W skład takiego zestawu wchodzą: dwie rolki napędowe i cztery rolki zwykłe.

Pozwala to na uzbrojenie bramy o świetle wjazdu do 12 metrów. Dla bramy 12-sto metrowej przestrzeń potrzebna na otwarcie to 4,57 metra. Rolki pasują do ramy o rozmiarach od 50×80 mm do 100x100mm

AKCESORIA

Szyna zębata RG-30

  • Szyna zębata jest wyposażona w dwie prowadnice boczne, na których opiera się rolka zębata. Ma to na celu przeniesienie ciężaru bramy na prowadnicę, odciążając zębatkę.
  • Ruch jest generowany przez zmontowaną na ziemi szynę zębatą, która działa również jako prowadnica.

Szablon RG-10

Szablony w szynach zębatych są stosowane w celu zapewnienia precyzyjnego i równoległego ustawienia torów przesuwu bram i mają regulowaną szerokość w celu dostosowania się do grubości profilu stosowanego w konstrukcji bramy.

W przypadku łączenia dwóch kawałków szyny zębatej można uzyskać dokładne dopasowanie zębów za pomocą elementu zębatego szablonu, który powinien być umieszczony na złączu, gdzie spotykają się dwa kawałki szyny.

Reduktor prędkości RG-40

Możliwe jest zmniejszenie prędkości 2-go lub 3-go skrzydła bram za pomocą systemu redukcji prędkości RG-40. System mocowany jest do fundamentu, a koło zębate napędza listwę pierwszego skrzydła. Napęd jest następnie mocowany za pomocą adaptera CG-58 bezpośrednio do wału napędowego systemu redukcji prędkości.

*Każdy system wyceniany jest indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu.